h

Homlokzatelmélet

Erving Goffman (2008) elmélete szerint a homlokzat az egyén verbális és nem verbális cselekedeteinek a mintázata, amelynek a segítségével kifejezésre juttatja a más személyekről, szituációkról, különösképpen pedig az önmagáról alkotott nézeteit.

Homlokzatelmélet Read Post »

Horizontális szöveg

AA struktúra modellje: egy tévéműsor eredete egy játékfilm, annak az eredete pedig egy regény, amely történelmi tényeken alapulhat, stb. Az adott médium mindig alaposan megváltoztatja a történet bemutatását.

Horizontális szöveg Read Post »

Hozzáadott érték

A kommunikációs szakemberek a közlésekkel, üzenetekkel egyfajta aurát – egy percepciós dimenzióban felépített konstrukciót – építenek a reklámozott termékek köré. Ezt nevezi a kommunikációs szakma hozzáadott értéknek, amelyet imázs, márka, stílus stb. címen kategorizál.

Hozzáadott érték Read Post »

Scroll to Top